ART AW-K01
ART AW-K02
Silikonowe zegarki, kompatybilne z iOS oraz Androidem.
Dzięki GPS pozwolą monitorować miejsce, w którym znajduje się dziecko.
Smartwatche z lokalizatorem GPS
s
GPS
SOS
MIKROFON
ROZMOWA
PEDOMETR
BUDZIK
ALARM PRZY ZDJĘCIU
IOS 6.0+
ANDROID 3.0+
LATARKA
(MODEL ART Watch Phone GO)
GRA EDUKACYJNA
(MODEL ART Watch Phone GO)
USB
KARTA SIM
W MODELU ART WATCH PHONE GO KARTA SIM JEST WKŁADANA Z BOKU. NIE MOŻE ONA POSIADAĆ KODU PIN ORAZ MUSI POSIADAĆ DOSTĘP DO INTERNETU
Dowiedz się więcej
Dedykowana aplikacja pozwala na:
Stały monitoring miejsca, w którym znajduje się dziecko
Zaprogramowanie strefy bezpieczeństwa, po opuszczeniu której włączy się alarm
Bieżący podsłuch otoczenia, w którym znajduje się dziecko
Dodatkowo, zegarek pozwala na:
Przycisk SOS, dzięki któremu mozna poinformować rodzica o niebezpieczeństwie
Możliwość zadzwonienia pod uprzednio zdefiniowane numery - bezpośrednio z zegarka
Alarm podczas próby zdjęcia smartwatcha z ręki
Funkcje dodatkowe, takie jak krokomierz czy monitoring snu
BEZPIECZNE DZIECKO, SPOKOJNY RODZIC
    1. Powód: Zegarek nie jest w sieci
      Rozwiązanie:

      • - Sprawdź czy sygnał GSM jest prawidłowy oraz czy na wyświetlaczu zegarka widoczny jest symbol "E" i "O".
      • - Sprawdź czy karta SIM jest prawidłowo zainstalowana w zegarku i czy obsługuje internet 2G.
      • - Wyślij SMS z telefonu na nr karty SIM zainstalowanej w zegarku o treści pw,123456,ip,52.28.132.157,8001# - zegarek w odpowiedzi odeśle smsa o treści [surl,52.28132.157,port,8001#]ok.! i po tej czynności będzie działać poprawnie.
      • - Sprawdź czy parametry serwera zawierają prawidłowy numer IP, port i ID. Parametry sprawdź wysyłając SMS z telefonu na nr karty zainstalowanej w zegarku o treści: pw,123456,ts# - zegarek w odpowiedzi powinien przesłać SMS z treścią zawierającą numer IP, port oraz ID, jak w przykładzie:

        ID: 1451498657; (ID musi odpowiadać numerowi zamieszczonemu na naklejce umieszczonej na zegarku)
        imei:359614514986574;check whether IMEI is correct
        ip_url:ser.3g-elec.com;check whether ip is correct
        port:8001;check whether port is correct
        center:;
        slave:;
        sos1:;
        sos2:;
        sos3:;
        upload:600S;
        bat level:96;
        language:1;
        zone:8.00;
        GPS:NO(0);
        GPRS:OK(73);
        pw:123456;

        Sprawdź dane otrzymane w SMS z numerem zegarka. Jeżeli numer ID różni się od numeru ze stickera widocznego na pokrywie zegarka, należy ustawić nowy numer IMEI. Wyślij z telefonu na numer karty zainstalowanej w zegarku SMS o treści: pw,123456,imei,xxxxxxxxxxxxxxx# - zegarek po otrzymaniu SMSa z kodem odsyła w odpowiedzi SMS z prawidłowym numerem IMEI na przykład: pw,123456,imei,359614514986574#
      • - Sprawdź w aplikacji, w opcji "Mój" czy zarejestrowany numer ID jest zgodny z ID zegarka.
    1. Powód: Zegarek nie jest w sieci
      Rozwiązanie:

      • - Sprawdź czy sygnał GSM jest prawidłowy oraz czy na wyświetlaczu zegarka widoczny jest symbol "E" i "O".
      • - Sprawdź czy karta SIM jest prawidłowo zainstalowana w zegarku i czy obsługuje internet 2G.
      • - Wyślij SMS z telefonu na nr karty SIM zainstalowanej w zegarku o treści pw,123456,ip,52.28.132.157,8001# - zegarek w odpowiedzi odeśle smsa o treści [surl,52.28132.157,port,8001#]ok.! i po tej czynności będzie działać poprawnie.
      • - Sprawdź czy parametry serwera zawierają prawidłowy numer IP, port i ID. Parametry sprawdź wysyłając SMS z telefonu na nr karty zainstalowanej w zegarku o treści: pw,123456,ts# - zegarek w odpowiedzi powinien przesłać SMS z treścią zawierającą numer IP, port oraz ID, jak w przykładzie:

        ID: 1451498657; (ID musi odpowiadać numerowi zamieszczonemu na naklejce umieszczonej na zegarku)
        imei:359614514986574;check whether IMEI is correct
        ip_url:ser.3g-elec.com;check whether ip is correct
        port:8001;check whether port is correct
        center:;
        slave:;
        sos1:;
        sos2:;
        sos3:;
        upload:600S;
        bat level:96;
        language:1;
        zone:8.00;
        GPS:NO(0);
        GPRS:OK(73);
        pw:123456;

        Sprawdź dane otrzymane w SMS z numerem zegarka. Jeżeli numer ID różni się od numeru ze stickera widocznego na pokrywie zegarka, należy ustawić nowy numer IMEI. Wyślij z telefonu na numer karty zainstalowanej w zegarku SMS o treści: pw,123456,imei,xxxxxxxxxxxxxxx# - zegarek po otrzymaniu SMSa z kodem odsyła w odpowiedzi SMS z prawidłowym numerem IMEI na przykład: pw,123456,imei,359614514986574#
      • - Sprawdź w aplikacji, w opcji "Mój" czy zarejestrowany numer ID jest zgodny z ID zegarka.
    1. Powód: Zegarek nie rozpoznaje numeru przychodzącego lub w aplikacji ustawiony jest tryb "nie przeszkadzać".
      Rozwiązanie:

      • - Sprawdź czy numer z którego dzwonisz nie jest zastrzeżony.
      • - Sprawdź czy w aplikacji ustawione są numery kontaktowe. Zegarek odbiera tylko połączenia z numerów wcześniej ustawionych w kontaktach aplikacji.
    1. Powód: Karta SIM nie ma aktywowanej funkcji caller display, dlatego nie rozpoznaje numerów przychodzących, nie zapisanych w aplikacji.
      Sytuacja może się zdarzyć przy numerze zastrzeżonym z którego można zadzwonić na zegarek, jeżeli karta SIM nie ma ustawionej funkcji odrzucania numerów zastrzeżonych.
    1. Powód: Sygnał GPS jest zbył słaby, aby zlokalizować zegarek lub jest w trybie uśpienia.
      Rozwiązanie:

      • - Należy wyjść z budynku, z zegarkiem i w aplikacji w funkcji "MAPA" nacisnąć funkcje "LOKALIZACJA".
      • - Należy pamiętać, że w aplikacji można ustawić odpowiedni tryb pracy dla zegarka. Wiąże się to z częstotliwością pobierania danych, dotyczących także lokalizacji. W trybie energooszczędnym dane wysyłane są raz na godzinę. Dlatego chcąc mieć pełną kontrolę lokalizacji w czasie rzeczywistym, zalecane jest użycie trybu normalnego, który pobiera dane co 10 minut lub trybu follow-up, czyli co minute co minutę.
    1. Powód: Słaby sygnał GSM lub brak numerów zapisanych w ustawieniach aplikacji.
      Proszę pamiętać, że zegarek obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące z numerów tylko ustawionych w kontaktach aplikacji.
      Rozwiązanie:

      • - Sprawdź czy sygnał GSM jest odpowiednio mocny.
      • - W aplikacji, w funkcji "USTAW" należy zapisać numery kontaktowe dla użytkownika zegarka. Patrz instrukcja 4.2.5 Ustawienia - Kontakty i Telefon.
    1. Powód: Zegarek nie połączył się z serwerem aplikacji w celu aktualizacji czasu.

      Rozwiązanie:

      • - Czas można zaktualizować także przy połączeniu lokalizacji GPS. Można sprawdzić wychodząc na zewnątrz i użyć funkcji lokalizatora GPS.
      • - Jeżeli zegarek pokazuje kilka godzin do tyłu, należy sprawdzić i wybrać odpowiednią strefę czasową poprzez aplikację.
      • - Jeżeli powyższe czynności nie pomogą, należy wysłać ze swojego telefonu (na numer karty SIM zainstalowanej w zegarku) SMS o treści: pw,123456,ntpservers,121.40.88.40,8089#
      • W odpowiedzi zegarek powinien wysłać SMS z podobną treścią OK. Po tej czynności należy zrestartować zegarek.
      • - Dodatkowo można wysłać także SMSa konfigurującego na numer SIM zegarka o treści: pw,123456,time,hour.minute.second,date,year.month.day# - na przykład podając aktualny czas pw,123456,time,09.50.00,date,2016.06.01#
    1. Powód: Nie zawsze APN (Acces Point Name - konkretna sieć pakietowa, np. internet) operatora zainstalowanej karty SIM w zegarku będzie na liście APN-ów dostępnych bezpośrednio po uruchomieniu urządzenia. Dotyczy to w szczególności Play i Virgin!

      Rozwiązanie:

      • Wyślij z telefonu, na numer karty SIM zainstalowanej w zegarku, SMS o treści:
      • pw,123456,APN,internet,, #
    1. Powód: Zegarek można wyłączyć używając aplikacji
      Rozwiązanie:

      • USTAW > ZDALNE WYŁĄCZANIE. Po tej komendzie można wyłączyć zegarek, przytrzymując przycisk SOS.
      • Można go także wyłączyć przy użyciu kombinacji przycisków zegarka, np.: SOS - 5x - 1x1 - 2x1. Czynność wykonujemy bez przerwy pomiędzy klawiszami jednym ciągiem.